Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El gabinet de creació d'empreses de PIME va atendre l'any passat 135 perssones
Un de cada dos projectes empresarials a Menorca acaba fent-se realitat. Només durant el 2019, 60 emprenedors van poder dur a terme la seva idea de negoci amb el suport del Gabinet de Creació d’Empreses de Pime. De les 135 persones que aquest servei va atendre l’any passat, seixanta fan feina actualment en el seu negoci.
Els sectors amb més activitat són els serveis professionals, la formació i les tecnologies de la informació i la comunicació. En l’últim any ha augmentat, amb tot, la proporció de societats -que són devers un 35% dels emprenedors- respecte dels autònoms individuals, que encara són majoria.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució