Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Es calcula que el cap de fibló del passat mes d'octubre va provocar la caiguda d'uns 80.000 arbres
L’Associació d’Empresaris Agrícoles demana a les administracions celeritat a l’hora de retirar els arbres arrabassats pel cap de fibló i evitar incendis i plagues. Però una part important es troben en terrenys privats, els propietaris rebran ajudes finançades amb l’impost de turisme sostenible.
E Els particulars que hagin de retirar els arbres de les seves propietats podran sol·licitar una ajuda del FOGAIBA, que cobrirà entre el 80 i el 85% dels costos de neteja a les seves finques. La línia d’ajudes, de 2,5 milions d’euros, és per a la prevenció dels danys causats als boscos per incendis forestals, desastres naturals i catàstrofes.
De la part pública es fa càrrec l’Ibanat, que des del primer dia va iniciar la retirada dels arbres de carreteres i camins i que el 2019 comptarà amb una partida de 350.000 € per la retirada de residus forestals dels camins secundaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes