Aquesta temporada han passat un milió i mig de persones per les discoteques Hï Ibiza i Ushuaïa
Aquest és el darrer cap de setmana amb unes xifres de negoci turístic important de l’any, perquè a partir de dilluns ja es deixa pràcticament per acabada la temporada, amb el tancament de molts d’hotels i de locals d’oferta complementària. L’oci nocturn continua marcant el negoci turístic, que enguany s’ha allargat quinze dies: mai no havien obert tan prest ni tancat tan tard.
Els empresaris de l’oci d’Eivissa qualifiquen aquesta temporada de “molt bona”. Període que acaba aquest cap de setmana amb les festes de tancament dels grans clubs, que atrauen 25.000 persones; la meitat de les quals passaran per Hï Ibiza i per Ushuaïa. De fet, aquest estiu han passat 1 milió i mig de persones per aquests dos establiments a pesar que han apujat el preu de les entrades.
Per aquest cap de setmana les entrades per dissabte a Hï Ibiza costaven 190 euros i ja fa sis mesos que estan exhaurides, tampoc en queden per a Amnesia, que costaven 100 euros, i per la discoteca DC10 hi ha llista d’espera.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses