Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
46 empresaris de la zona volen acabar amb les pràctiques incíviques
“Això no acabarà bé”. És el lema d’una nova campanya contra l’incivisme i per promoure el consum responsable d’alcohol entre els turistes de la Platja de Palma. L’ha posat en marxa l’entitat Palma Beach, que aglutina 46 empresaris de la zona. L’Ajuntament hi col·labora amb diversos busos de l’EMT que s’han retolat amb dues imatges. Una, mostra els efectes negatius de l’abús d’alcohol, i l’altra, la del consum responsable. Els hotels de la zona repartiran fulletons en alemany, anglès, holandès i espanyol. La nova normativa municipal sanciona amb multes de fins a 3000 euros el consum d’alcohol fora de zones delimitades a la platja de Palma. Aquesta norma s’aplicarà, ha dit avui el batle Antoni Noguera, de manera més directa i intensa a partir del mes de maig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera