Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Crida a la calma per part de la PIMEM, que ha presentat la integració de l'Associació d'Empreses Productives
Almanco tres empreses productives de Mallorca s’han vist afectades per les suspensions en cadena de fires professionals a Itàlia i Espanya a causa del Covid-19. El fabricant de rajoles Huguet està a l’espera que la fira de disseny de Milà, que s’havia de celebrar el mes d’abril, es pugui fer al juny. La suspensió de la fira Alimentària de Barcelona i del saló Gourmets de Madrid, perjudica les Salines d’Es Trenc i Flor de Sal d’Es Trenc. I hi ha dubtes sobre la celebració d’altres fires europees importants per a l’exportació de productes balears, com la de disseny de París, prevista al setembre.
La PIMEM ha fet una crida a la calma davant l’alarma social que amenaça amb arruinar, com a mínim, l’inici de la temporada turística a les Balears.
Un altre obstacle al qual s’enfronten les empreses agrupades en el segell Made in Mallorca és que enguany no tindran el suport de l’Institut d’Innovació Industrial, l’IDI, per acudir a la fira de disseny de Londres, prevista per al setembre.
El Govern ha habilitat una nova línia de subvencions a través de la direcció general de Promoció Econòmica que podria salvar la participació en la fira, però la convocatòria encara no ha estat publicada. L’Associació d’Empreses Productives de les Balears s’ha integrat a la PIMEM amb l’objectiu de promocionar el producte de qualitat fet a les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE