Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Tot i la manca d'esperit, un fabricant ven tant de gel hidroalcohòlic en un mes com els deus anys anteriors
Dues empreses del polígon de Marratxí s’han hagut d’enginyar per fer minvar les seves pèrdues arran de la crisi sanitària. El Grup Disba, distribuidor de begudes per a hoteleria i restauració, ha començat a vendre a domicili, cosa que abans no feia. I el fabricant de productes de neteja Desimper-Ecoquímic, a causa de la gran demanda, ha augmentat molt la producció de gel hidroalcohòlic.
Esperit per fer gel hidroalcohòlic
Segons el responsable de Desimper-Ecoquímic, Andreu Palliser, han venut “més gel hidroalcohòlic en un mes que no en deu anys”. Assegura que en produïrien molt més, però la manca de la matèria primera principal, l’esperit, ho dificulta. “Ara hem de comprar l’esperit a un preu d’entre 3,5 i 4 euros, mentre que abans de la crisi el compràvem a setanta cèntims d’euro”, diu Palliser.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa