Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Suposa un increment de viatgers de quasi un 5%
Fins al juny d’enguany, l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Palma ha guanyat 974.406 passatgers, un 4,86% més respecte del mateix període de l’any passat, i se situa en 21.006.316 passatgers.
Segons l’Ajuntament de Palma en una nota de premsa, aquest augment ho experimenten tant les línies residencials com les línies turístiques. Precisament, la línia que més creix és la de l’Aeroport a s’Arenal (21), amb un 20,84% més de viatgers. Seguida de la línia 1, de Son Santjoan a Palma, amb un augment del 15,75%.
Pel que fa a les residencials, la línia Palma-Sant Jordi-s’Arenal (31) obté el major augment amb un 17,69%. Li segueix la línia 10, Son Cladera-sa Indioteria, amb un 12,81% més de viatgers.
Cal recordar que durant l’any 2018, l’EMT va transportar un total de 41.706.608 passatgers, un 2,52% més que l’any anterior.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia