Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'Ajuntament de Montuïri demana al Consell de Mallorca que en prohibeixi la sortida
El nou dimoni de Llucmajor, en Banya Foc, surt aquest dissabte, a les 18.00 h, a encendre els foguerons en el marc de les festes oficials. Està anunciat al programa de festes, tot i que l’Ajuntament de Llucmajor s’havia compromès a no incloure’l, després de l’acusació de plagi per part de Montuïri. El Consistori diu que han estat els Dimonis de Llucmajor els que l’han convidat a encendre els foguerons. Ells no n’han volgut parlar, però sí que ho han fet els llucmajorers, que no hi veuen problema en el disseny de Blai Llopis.
A Montuïri, però, no s’ho han pres bé. L’Ajuntament ja ha demanat formalment al Consell de Mallorca que en prohibeixi la sortida. Els veïnats també hi estan en contra.
Montuïri reclama al Consell que intervengui per protegir el seu dimoni, Banya Verda, que és un element fonamental d’una festa declarada Festa d’Interès Cultural.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors