Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les peces cedides s'exhibiran en les properes setmanes al Museu Marítim de Mallorca
Algunes de les eines que s’han cedit al Museu Marítim de Mallorca es varen construir molts dels vaixells que han navegat per aigües de mallorquines i més enllà durant tot el segle passat. Eines que pertanyen, algunes al mestre d’aixa Antoni Llonch, però sobretot al seu deixeble, Antoni Munar Colom, de mal nom En Boliquet. Avui el seu fill, Antoni Josep Munar, ha donat un recull de més de 680 peces al Museu Marítim de Mallorca i que son eines de calafat, hormejos de pesca, tot tipus de complements d’embarcacions tradicionals i eines pròpies de mestre d’aixa.
Totes les peces estan inventariades i ara manca catalogar-les. Mentrestant, però, es custodiaran i exposaran al Museu Marítim de Mallorca, un espai que va obrir les portes fa poc més d’un mes i així ha viscut avui el seu primer Dia Internacional dels Museus.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys