La prova d'avui permet saber, sobretot a organismes públics, des d'on es podrà veure l'eclipsi per preparar protocols i evitar desplaçaments
Aquest dimecres, ha tengut lloc l’exercici de visibilitat per comprovar amb antelació si des d’un punt concret de la geografia de les Illes Balears es podrà observar en condicions òptimes l’eclipsi solar total del pròxim 12 d’agost. Aquest fenomen astronòmic es produirà amb el sol molt baix a l’horitzó, en una situació idèntica a la posta de sol d’aquest dimecres i també aquest dijous.
La prova permet saber, sobretot a organismes públics, des d’on es podrà veure l’eclipsi per preparar protocols. Són dos dies en què la posició i l’altura del sol seran semblants al dia del fenomen. L’objectiu és que cada persona faci la prova des de casa o un indret del seu municipi per evitar desplaçaments i possibles aglomeracions a l’agost.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació