Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La Guàrdia Civil li va ordenar aturar-se, seguidament dispararen a l'aire, i finalment un d'ells li va disparar a l'abdomen
Els fets ocorregueren al voltant de les 18.30 hores d’ahir dimecres. Un home, de 32 anys va intentar robar una furgoneta, en una de les entrades a la ciutat d’Eivissa, entre Jesús i Puig d’en Valls.
Va ferir el conductor a la cara amb un ganivet. Aquest tractà de retenir-lo, mentre testimonis dels fets avisaven els serveis d’emergència i la policia.
En l’intent de fugida, el presumpte lladre, es va veure acorralat per dos agents de la Guàrdia Civil. Segons informen des del cos, els agents li ordenaren aturar-se, seguidament dispararen a l’aire, i finalment un d’ells li va disparar a l’abdomen veient que ometia tots els avisos i els intentava atacar.
El conductor de la furgoneta va ser traslladat a la Policlínica del Roser, i les seves ferides no feren témer per la seva vida. Mentre el presumpte lladre va ser traslladat a l’Hospital Can Misses on va ser intervingut per la ferida de bala. Segons les darreres informacions de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera, es troba ingressat a la Unitat de Cures Intensives en estat crític i custodiat per agents.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç