L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

Ha estat traslladat a la Clínica Vilàs, amb una possible lesió medul·lar
Imatge de Cala Salada / Sant Antoni
86Un home de 33 anys es troba en estat crític després de botar a la mar des d’una altura de cinc metres i impactar contra les roques a la platja de Cala Salada, a Sant Antoni.
Segons ha informat el 061, el succeït ha ocorregut entorn de les 15.55 h, quan el socorrista de la platja de Cala Salada, ha avisat que l’home ha botat i ha caigut damunt unes roques. L’han hagut de rescatar en barca.
S’ha mobilitzat una ambulància de suport vital avançat a la zona de Sant Antoni i una unitat de suport vital bàsic de la zona de Sant Agustí. A més, s’ha activat el codi politrauma i s’ha avisat la Clínica Vilàs, on l’han traslladat. Presenta una possible lesió medul·lar.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada