Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El conductor del vehicle ha estat traslladat a l'hospital de Can Misses
Nou accident de trànsit a Formentera. Passades les 7:00h, un camió de transport d’aigua i un turisme han xocat a la carretera que connecta la Savina i Sant Francesc. Fins al lloc dels fets, s’hi han traslladat els serveis sanitaris i els bombers que han hagut d’intervenir per treure el conductor del turisme.
El jove, canari i de 24 anys, fa feina en un quiosquet de platja de l’illa i ha estat traslladat primer a l’Hospital de Formentera i després, amb l’helicòpter, a Can Misses on continua en estat greu. El conductor del camió n’ha sortit il·lès.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres