Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Divendres començarà la desescalada a Mallorca de manera progressiva
Ara mateix a les Illes hi ha 48 grups d’estudiants en quarantena, de 37 centres escolars. En la darrera setmana s’han detectat 326 positius entre la població escolaritzada: 155 a Mallorca, 146 eivissa i 21 a Menorca.
Segons el Govern, davallen els contagis a les escoles a la vegada que ho fan entre la població en general, quan la incidència acumulada a les Balears a 14 dies és de 351 casos per cada 100.000 habitants. Per això, afirmen que les mesures aplicades funcionen per aturar l’expansió del coronavirus.
El Govern ha anunciat també que divendres començarà la desescalada de manera molt progressiva, només a Mallorca, i en les mesures que afecten als centres comercials.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors