Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Volia fugir sense pagar el combustible a una estació de servei de Palma
La conductora que va atropellar el treballador d’una benzinera de Palma i va fugir sense pagar està en llibertat amb càrrecs la conductora. Segons la Policia Local, la dona va tornar més tard a la benzinera amb la intenció de pagar el combustible que devia.
Els empleats del local varen avisar els agents, que es desplaçaren a l’establiment per prendre-li declaració i va quedar en llibertat amb càrrecs. Segons fonts del mateix establiment, el treballador atropellat es recupera a ca seva de les ferides.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals