Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El jutge ha deixat 16 d'ells en llibertat amb càrrecs
Avui capvespre han passat a disposició del jutge 16 dels 26 detenguts ahir en una operació contra el joc del triler a Platja de Palma. Sel’s relaciona amb diferents grups organitzats per cometre l’estafa. El jutge els ha deixat en llibertat provisional.
Avui dematí deu dels detenguts en aquesta operació duita a terme ahir a Platja de Palma han estat interrogats als calabossos de Sant Ferran. Han quedat en llibertat. La investigació es va iniciar el mes de febrer passat contra diverses colles de trilers que enganen turistes i visitants. La Policia Local ha difós imatges en què queda destapada l’estafa. Es tracta d’un joc de mans tan ràpid que passa desapercebut per a les víctimes, que ha tornat a créixer a zones com Platja de Palma.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes