Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

La dona ha estat condemnada a dos mesos de presó però no haurà de complir la pena
No haurà de complir la pena, perquè ha reconegut els fets i ha arribat a un acord de conformitat amb l’acusació. Ha estat un judici ràpid. La cita era davant el jutjat número 3 de Manacor. La dona acusada per un delicte contra l’autoritat, per haver agredit dilluns passat una metgessa i un policia, ha estat posada en llibertat després d’haver admès tots els fets.
La seva advocada assegura que l’acusada patia un quadre d’alteració per ingesta de fàrmacs i que no hi va haver una intenció real de fer mal.
L’acusació i la defensa han arribat a una acord de conformitat per poder estalviar-se un proper judici. Així, la dona ha quedat en llibertat i sense càrrecs.
Els fets varen ocórrer dilluns a la sala d’urgències de l’Hospital de Manacor. Els sindicats mèdics ja han demanat reforç de personal en aquest centre per evitar futures agressions.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari