El preu del litre de benzina supera els dos euros a la majoria de les estacions de Menorca
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Segons la nina, la mare havia sortit de casa cinc minuts abans
Els bombers d’Eivissa han extingit aquest migdia un petit incendi que s’ha produït a un infrahabitatge a Sant Antoni de Portmany.
Es tracta d’un garatge reconvertit que comparteix una llitera, una petita cuina i una tassa de vàter en un espai de 4 metres quadrats. La veu d’alarma l’ha donat una nina de 9 anys. Es trobava tota sola a l’interior en el moment en què s’ha produït l’explosió que ha provocat les flames. Ha dit que la seva mare havia sortit feia 5 minuts.
A l’interior, la Guàrdia Civil també ha trobat petites quantitats d’haixix. El cas es troba ara en mans de la Fiscalia de Menors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària