Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Hi ha set cursos amb mestres artesans, entre ells el de roba, amb vestits de feina i de gala
El Consell d’Eivissa organitza una nova edició dels cursos d’artesania tradicional. Confecció d’espardenyes, dels mantons tradicionals o de capells de foc són algunes de les especialitats impartides, sempre per mestres artesans en cada ofici.
Un dels 7 cursos organitzats enguany pel Consell és el de roba tradicional eivissenca. Els alumnes aprendran durant 7 mesos a confeccionar dos tipus de vestits, els de feina i els de gala. Ja fa uns anys que n’Antoni Riera imparteix aquests cursos per ajudar sa Colla de Vila i perquè es pugui fabricar els vestits necessaris per les seves ballades. Encarregar un d’aquests vestits a un sastre pot sortir per fins a 2.000 euros. I un dels majors obstacles amb què es troben ara és la manca de teles a l’illa per l’elaboració dels vestits.
En total, seran cursos de 100 hores lectives on els alumnes podran posar el seu granet d’arena a la conservació d’aquesta tradició.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis