societat
Les mascaretes, el distanciament social i el gel hidroalcohòlic formen part de les Festes del Carme de Porto Cristo enguany. Ahir capvespre la Confraria de Pescadors va fer el pregó com a sus oficial. El programa s’ha hagut d’adaptar per assegurar que els portenys i portenyes gaudeixen de les festes de manera segura.
Pel que fa a les properes festes de Sant Jaume, el batle de Manacor explica que encara està per decidir si finalment es podran realitzar. A causa del seu format, no està clar que finalment es puguin fer, ja que criden a la mobilització i massificació de gent.
Cercador |
Deu anys després de començar la guerra a Líbia, continua el drama humanitari amb 236 morts a la Mediterrània des d'inicis de 2021
La protesta recorrerà els principals carrers de Palma i finalitzarà davant del Consolat de Mar
El Col·legi d'Arquitectes de Menorca inicia un cicle d'activitats divulgatives que tenia pendent per la pandèmia
El fet que no es puguin reunir més de 6 persones els dificulta la represa de les activitats