Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Estaran ubicades a Alcúdia i seran la primera planta a l'Estat espanyol en conservació i manteniment de vehicles ecològics
A partir de l’hivern circularan per Mallorca 223 autobusos sostenibles nous integrats en la futura xarxa de transport regular. És la previsió del Govern, i la seva estratègia de mobilitat, acompanyada per un reforç en les rutes. Els vehicles nous encara s’estan fabricant i estaran propulsats amb gas i energia elèctrica. Hi haurà cotxeres a diferents punts de l’illa, com per exemple, a Alcúdia on s’ha posat la primera pedra d’aquestes futures instal·lacions. S’ubicaran en un terreny del polígon de ca na Lloreta, a la carretera de l’Albufera. Les oficines i els tallers tendran una superfície de 600 metres quadrats.
En aquestes cotxeres, que seran la base d’operacions dels autobusos regulars de la zona Nord, hi dormiran 58 autobusos, tots ells propulsats per gas i n’hi haurà almanco 8 d’elèctrics. Per això, hi haurà assortidors de gas natural i també preses de corrent: “serà la primera planta a l’Estat espanyol en conservació i manteniment de vehicles ecològics”, ha dit Gregorio Ruiz, president de Grupo Ruiz, l’empresa madrilenya que ha guanyat el concurs per gestionar els autobus d’aquesta àrea de Mallorca, el lot 2. La nova flota i les cotxeres formen part de les noves licitacions de transport per carretera, que s’eleven a 480 milions per un període de 10 anys, ha explicat el conseller de Mobilitat, Marc Pons.
Es tracta, en conjunt, de 3 lots, adjudicats a 3 empreses diferents, en què s’ha trossejat la gestió dels busos. La licitació ve acompanyada d’un nou mapa de rutes: es crea una nova línia que enllaçarà Muro, sa Pobla, Inca, Campanet i Búger amb la badia d’Alcúdia. El Llevant i el Migjorn de Mallorca tendran més freqüències amb Palma, 14 d’anada i 14 més de tornada. I al Ponent, per primera vegada, es podrà anar en bus des de Santa Ponça i Peguera a la Serra de Tramuntana.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat