Entre els arrestats hi hauria "El Ove", històric narcotraficant de Son Banya
234
La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han fet una operació conjunta a gran escala contra el tràfic de drogues i el crim organitzat al poblat de Son Banya, a diferents barriades de Palma i també a altres localitats de Mallorca. L’operació ja ha finalitzat, amb més d’una dotzena de detinguts i entre els arrestats hi hauria “El Ove”, històric narcotraficant de Son Banya.
L’operació s’ha iniciat avui de matinada i hi han participat uns 200 agents de tots dos cossos policials amb dos helicòpters i vuit guies canins. S’han fet escorcolls a una trentena de punts de venda de droga distribuïts a Palma entre el poblat de Son Banya i els barris des Viver, Gomila i Verge de Lluc, així com en diferents punts del municipi d’Alcúdia. També s’han realitzat diverses detencions i s’han decomissat doblers i substàncies estupefaents, així com plantacions de marihuana.
De la mateixa manera, també es du a terme un operatiu a Catalunya que guarda relació amb la de Mallorca. La causa està declarada secreta.
![]()
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros