El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Acusen el president del Govern central de dur la ciutadania a un infern fiscal
El Partit Popular ha defensat avui les polítiques fiscals aplicades al Govern balear, enfront de les duites a terme al Govern central. Acusen Sánchez de dur la ciutadania a un infern fiscal.
Diuen que amb la rebaixa d’impost el Govern ha estalviat 250 milions d’euros als ciutadans de les Balears, mentre que la pujada d’imposts del Govern central ha suposat una pressió fiscal de 140 mil milions d’euros.
Així mateix, els populars han defensat que gràcies als seus vots s’ha impedit la pujada d’imposts al dièsel, les assegurances i a l’electricitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits