Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Preveu incentius fiscals i agilitza la burocràcia per emprenedors i empreses de nova creació
El 2023 ha arribat, entre altres coses, amb una nova normativa per emprenedors i empreses de nova creació: la llei Startups, que preveu incentius fiscals i agilitza la burocràcia.
El Parc Bit ha donat d’alta en el darrer any fins a 20 noves start-ups. Per exemple, en Toni fa dos anys que feia feina a un despatx d’advocats centrat en la fiscalitat dels no residents i es va adonar de la necessitat de agilitzar la burocràcia. Arran d’això va associar-se amb un amic programador i crearen IBERIAN TAX. Fa 8 mesos, deixà definitivament el despatx d’advocats.
Va ser el projecte d’EmprenBit del Parc Bit qui els assessorà. Són un nou concepte d’organització que aquest gener estrena, fins i tot, una nova llei que parla d’incentius fiscals i d’ajornar el pagament del deute tributari.
La nova llei agilitza alguns aspectes burocràtics, però els experts asseguren que continua sent essencial l’assessorament de professionals.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19