Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Fa 15 anys que viu a Formentera i li queda un cosí a Gaza amb qui es comunica a través de Whatsapp
En Ramsy té arrels gazianes i fa més de 15 anys que viu a Formentera. Ha perdut gairebé tota la seva família en el conflicte entre Israel i Palestina.
Des de l’illa manté el contacte amb el seu cosí i la seva família que resisteixen a Gaza i que viuen en primera persona l’horror de la guerra. Per WhatsApp, el seu cosí li envia imatges de com ha quedat casa seva i de les condicions lamentables en les quals es veuen obligats a viure. Malgrat això, no volen abandonar el seu poble.
Des de Formentera, en Ramsy cerca treure de l’horror d’aquest conflicte a la dona i els fills del seu cosí.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes