Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les altes temperatures afecten els olivars
Miquel Gual amb una de les seves oliveres.
307Fa un mes i mig que no plou de forma adient a la zona de Fornalutx; és a dir, 25 o 30 litres per metre quadrat. La reducció de les precipitacions i l’augment de temperatures perjudica seriosament els olivars de la Serra, com confirma a IB3 Notícies Miquel Gual, president de la Cooperativa Agrícola de Sóller.
Així, les olives que encara són de color verd i que ara estan arrugades es poden recuperar si arriba l’aigua. Al rerefons d’aquesta problemàtica que ha arribat en un moment crític i que s’arrossega de fa anys no només hi ha la meteorologia.
Gual explica també que fa deu anys a aquestes oliveres els varen canviar la fisonomia, rebaixant-los la copa i llevant-los fulles per reduir la necessitat d’aigua. Ara, lamenta, ja no es pot tornar a fer perquè quedarien en no-res.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre