Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Ferreries se suma a la tradició gegantera de Menorca amb la confecció d'aquest ferrer i aquesta repuntadora de sabates
Són un ferrer i una repuntadora de sabates. Diumenge passat es van desvelar els noms dels dos gegants de Ferreries, que ja comencen a ser coneguts entre els infants.
Aquest divendres es van estrenar a les festes de Sant Bartomeu, manats per la colla de geganters de Llucmaçanes on hi ha el seu creador: Víctor Pons.
Feia molts anys que el municipi els demanava. Ferreries se suma d’aquesta manera a la tradició gegantera, el darrer havia estat Llucmaçanes ja fa 35 anys. Ara els únics que no compten amb gegants propis són Ciutadella, Fornells, Sant Climent i Es Migjorn Gran.
Les famílies celebren la seva arribada i l’emoció que és comuna a tots els infants.
En Tomeu i n’Àgueda tornaran a recórrer els carrers de Ferreries aquest dissabte a les 16 h i el diumenge a les 8.30 h.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen