Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Aquest aparell substitueix l'antic, que feia 16 anys que funcionava, i ha costat poc més d'un milió d'euros
ENAIRE ha instal·lat un nou radar al puig de Randa, a Algaida. En endavant, vigilarà el trànsit aeri dels 3 aeroports de les Illes i també de l’est de la Península.
Identificarà les aeronaus i proporcionarà informació de la localització i altitud dels avions als centres de control de Palma i Barcelona. També els oferirà cobertura.
Aquest radar substitueix l’antic, que feia 16 anys que funcionava, i ha costat poc més d’un milió d’euros.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç