Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Una de les tres primeres diputades del Parlament assegura que al PSOE els seus companys eren "feministes de capa, però no d'acció"
Maria Encarnació Frau Bernat va ser una de les tres primeres dones que va ocupar un escó al Parlament balear. Va ser l’any 1983 en representació del PSIB, un moment en què ella assegura que “els partits polítics no els importava que hi hagués dones”. I remarca que va tenir un paper secundari durant aquells quatre anys: “No me deixaven participar, vaig intervenir un pic o dos en tota la legislatura”.
Frau recorda com la seva inclusió a les llistes electorals va ser fruït de l’amistat: “Quan es va fer el primer Parlament, no crec que cap partit pensàs en cap dona. El que passa és que al meu vaig insistir a Félix Pons i Toni Ramis. Com que érem molt amics, me van dir que sí, que podia presentar-me a la llista”.
L’exdiputada assegura que “al PSOE sempre han dit que eren feministes, però ho eren de capa, no d’acció”. Per això, la van adscriure a la Comissió de Sanitat del Parlament, tot i que ella no tenia coneixements d’aquella matèria.
“En aquests moments estic encantada que el feminisme estigui on està. Supòs que encara haurem de lluitar més, però hem aconseguit molt”, conclou la socialista.
En la mateixa legislatura, que va transcórrer de 1983 a 1987, també hi hagué dues diputades més. Una va ser Catalina Enseñat, per Aliança Popular, i l’altra, Maria Antònia Munar, per Unió Mallorquina, que actualment és a la presó. En declaracions telefòniques a IB3 Notícies, Enseñat, que ja està retirada de la política, va explicar que “és una etapa que queda molt enfora” i que ja no vol rememorar.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13