Jornada complicada, aquest dimecres, en què dos incidents a la xarxa ferroviària han arribat a causar retards de 90 minuts a primera hora
Serveis Ferroviaris de Mallorca ja dona per restablerta la línia i torna la normalitat en la circulació dels trens, després d’una jornada complicada, en què dos incidents a la xarxa ferroviària han arribat a causar retards de 90 minuts a primera hora d’aquest dimecres
Un tren ha descarrilat a l’estació de Marratxí al matí, sense cap conseqüència més enllà de les afectacions al trànsit ferroviari, i fins fa poc no s’ha aconseguit encarrilar-lo i alliberar la via. Ha estat poc abans de les 17.00 h quan han pogut encarrilar el tren.
A aquesta incidència se n’ha sumat una altra, també a primera hora del matí, d’una avaria a la catenària. Els retards han anat disminuint al llarg del dia fins ara, que ja ha tornat a la normalitat la circulació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany