Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Hem començat amb temperatures altes, superiors als 20ºC, en espera de rebre una baixa pressió que ens pot dur algunes plogudes de fang més entre dimarts i dimecres
Fotografia de sa Ràpita feta per Ramon.
19Entre diumenge i aquest dilluns dematí hem pogut, a la fi, veure algunes clarianes després de molts de dies consecutius de cel tapat a les Illes. Convé haver-les aprofitat, perquè costarà tornar a veure gaire el sol fins dijous. De fet, si haguéssim de definir aquesta setmana, ho faríem com a setmana de contrastos.
Hem començat amb temperatures altes, superiors als 20ºC, en espera de rebre una baixa pressió que ens pot dur algunes plogudes de fang més entre dimarts i dimecres; però, precisament, serà a partir de dimecres quan l’aire fred anirà imposant-se, a mesura que el vent de mestral i de tramuntana vagin guanyant protagonisme amb el pas de la borrasca. Això marcarà un canvi de dinàmica, un canvi de tendència. Deixarem enrere les eternes llevantades polsegoses i obrirem la porta a un vent més fred però també més sec. Cap a finals de setmana, segurament tendrem dies molt nets i assolellats, però comencem pel principi:
◼ Dimarts 29. Dia novament gris, carregat, amb possibilitat de precipitacions disperses, acompanyades de terra roja. Ambient càlid, bascós i enterbolit. Vent moderat de llevant.
◼ Dimecres 30. Persistiran algunes precipitacions, que podrien afectar qualsevol banda de les Illes, però ja no anirien acompanyades de fang. Serien pluges netes. Vent girant a component nord i nord-oest. Temperatures a la baixa.
◼ A partir de dijous 31. Tant dijous com divendres mantendríem certa inestabilitat a Menorca i el nord de Mallorca, amb alguns ruixats, probablement de calabruix, però aniríem notant una clara transició cap a un cel més assolellat a Eivissa, Formentera i sud de Mallorca, amb una influència més clara i definida del vent de mestral.
El cap de setmana, el més probable, tot i la incertesa encara existent, seria la del domini d’un temps variable, amb moltes estones de sol i el creixement d’alguns niguls al nord.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia