Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Aquest dissabte oferiran un concert al convent de Sant Agustí a partir de les 7 de l'horabaixa
Una cinquantena de nines i nins han pres part aquesta setmana al II Encontre Orquestral Juvenil que s’ha celebrat al Conservatori de Felanitx amb el suport de la Fundació Barceló. Han treballat amb l’anomenat Sistema d’Orquestres Veneçolà creat pel mestre José Antonio Abreu, que va ser premi Príncep d’Astúries l’any 2008.
Els participants d’aquesta segona edició tenen entre 8 i 14 anys i provenen d’una dotzena de pobles de Mallorca. Al Conservatori de Felanitx normalment no es fa feina amb el Mètode Abreu, tot i que creuen que és una bona eina per a l’aprenentage de la música.
Durant part de la setmana els nins han practicat per grups d’instruments i a final de setmana han fet assajos conjunts de cara a la formació d’una orquestra que demà horabaixa, a partir de les 7, oferirà un concert al Convent de Sant Agustí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13