Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Foto: Acció d'Endavant-OSAN.
107L’entitat Acció d’Endavant-OSAN ha realitzat aquest dissabte un acte de protesta contra l’arribada “massiva” de creuers al port de Palma que ha consistit a penjar tres pancartes en el pont d’accés a l’estació marítima.
El propòsit, diuen, és el de criticar el model turístic del turisme de creuers.
Acció d’Endavant assegura que Palma és la segona més contaminada d’Europa pels creuers i que el diòxid de sofre que van emetre durant l’any 2017 representa el doble de l’emès pels cotxes que circulen per la ciutat.
“Amb aquesta acció volem denunciar un model econòmic que precaritza els nostres treballadors, destrueix el nostre medi ambient, folkloritza la nostra cultura i s’apropia dels nostres espais públics”, assegura aquest grup.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors