Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Hi participen prop d'un centenar de produccions discogràfiques illenques
Prop d’un centenar de produccions discogràfiques en llegua catalana participen a la tercera edició dels Premis de la Música Balear, que organitza el grup editorial Enderrock.
Avui s’ha presentat la cerimònia de lliurament dels premis que se celebrarà el próxim 26 de novembre al Teatre Xesc Forteza, a Palma. A l’acte es lliuraran 5 premis del jurat i 11 per votació popular en les categories de pop-rock, músiques urbanes, cançó, folk i clàssica. Jordi Novell, responsable del Grup Enderrock, ha destacat el bon estat de salut quant a la creativitat i qualitat dels grups illencs.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada