El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'any 2023 es va tancar amb una dependència del 94,5 per cent dels combustibles fòssils
Perquè les Balears siguin autosuficients en matèria energètica, s’hauran d’ocupar amb plaques solars 3.500 hectàrees més de sòl rústic. Segons Endesa, la instal·lació de plaques en teulades només cobreix el 30 per cent de la demanda. I a més, la necessitat d’energia augmentarà a mesura que avanci la descarbonització, i la implantació del cotxe elèctric. Ho ha dit aquest matí Martí Ribas, director general d’Endesa a Balears. Ribas ha apel·lat al diàleg per fer combatible l’ús agrícola amb aquestes instal·lacions i poder avançar en la descarbonització. Segons Endesa, les Illes van molt endarrerides en aquesta matèria, ja que l’any 2023 l’any es va tancar amb una dependència del 94,5 per cent dels combustibles fòssils.
Precisament avui la Federació d’Asociacions de Veïnats de Palma ha demanat a l’Ajuntament que apliqui una moratòria per aturar tots els projectes de centrals fotovoltaiques que s’estan tramitant al terme municipal de la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits