L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Mantindrà els grups electrògens al carrer fins que s'aconsegueixi estabilitzar el sistema elèctric
El Ponent de Menorca comença aquest dimecres a recuperar la normalitat, però tardarà encara uns dies a aconseguir-la. Desenes de cases d’algunes barriades de Ciutadella i de Cala en Blanes van anar a dormir encara a les fosques, per tercera nit, i no han tingut llum fins a la matinada. I hi ha restaurants i negocis d’alimentació que encara ni tan sols han pogut obrir, tres dies després, a l’espera de reposar el seu gènere.
La xarxa elèctrica encara roman en precari, i per aquest motiu centres públics, com ara l’escola Pintor Torrent, han hagut de començar a fer classe avui matí sense llum.
El corrent elèctric va i ve en molts punts, especialment ara a Ciutadella i a l’entorn rural d’Alaior. El motiu és que Endesa ha començat a desconnectar els 60 grups electrògens instal·lats aquests dies per donar llum només a partir de l’electricitat que arriba de dues de les tres torres d’alta tensió que Red Eléctrica té operatives. La tercera, la de Ciutadella, encara s’està instal·lant.
La idea és que el vespre d’aquest dimecres ja estiguin tots els grups electrògens desendollats. I encara que demà se’n tornaran una vintena cap a Barcelona, tots aquests generadors quedaran a l’illa, desconnectats, fins que s’estabilitzi el sistema elèctric. A l’horitzó hi ha l’any 2020, quan entri en funcionament el cable submarí amb Mallorca. Així s’evitarà que una pana semblant tengui tantes conseqüències.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues