Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Milers de veneçolans han respost així a la crida del president de l’Assemblea Nacional, Juan Guaidó, de sortir al carrer per derrocar Nicolás Maduro. Els manifestants han tallat l’ autovia que creua Caracas. I les tanquetes han respost atropellant-ne alguns. També s’hi han vist vehicles cremats. Ja es parla d’un ferit greu. Els manifestants de l’oposició també han sortit a la plaça d’Altamira.
El ministre de Defensa ha amenaçat d’utilitzar les armes, si fos necessari. I s’han vist enfrontaments amb les forces de seguretat. Tot ha començat avui dematí a la base militar de La Carlota. Guaidó es deixava veure amb un grup de soldats i feia una crida a l’alçament. L’acompanyava l’opositor Leopoldo López, alliberat de l’arrest domiciliari.
Però Nicolás Maduro, a través del seu compte de Twitter, assegurava que mantenia el control de l’exèrcit. La situació de tensió ha obligat a tancar l’espai aeri. I el ministeri espanyol d’Afers Exteriors ha recomenat no viatjar a venelueça i ha creat un telèfon d’emergència així com diversos comptes de Twitter per atendre els espanyols que hi son.
La comunitat internacional s’ha posicionat majoritàriament al costat de Guaidó. Partidaris de l’autoproclamat president s’han concentrat davant el consolat de Veneçuela a Madrid i la Puerta del Sol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE