Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Milers de veneçolans han respost així a la crida del president de l’Assemblea Nacional, Juan Guaidó, de sortir al carrer per derrocar Nicolás Maduro. Els manifestants han tallat l’ autovia que creua Caracas. I les tanquetes han respost atropellant-ne alguns. També s’hi han vist vehicles cremats. Ja es parla d’un ferit greu. Els manifestants de l’oposició també han sortit a la plaça d’Altamira.
El ministre de Defensa ha amenaçat d’utilitzar les armes, si fos necessari. I s’han vist enfrontaments amb les forces de seguretat. Tot ha començat avui dematí a la base militar de La Carlota. Guaidó es deixava veure amb un grup de soldats i feia una crida a l’alçament. L’acompanyava l’opositor Leopoldo López, alliberat de l’arrest domiciliari.
Però Nicolás Maduro, a través del seu compte de Twitter, assegurava que mantenia el control de l’exèrcit. La situació de tensió ha obligat a tancar l’espai aeri. I el ministeri espanyol d’Afers Exteriors ha recomenat no viatjar a venelueça i ha creat un telèfon d’emergència així com diversos comptes de Twitter per atendre els espanyols que hi son.
La comunitat internacional s’ha posicionat majoritàriament al costat de Guaidó. Partidaris de l’autoproclamat president s’han concentrat davant el consolat de Veneçuela a Madrid i la Puerta del Sol.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar