Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'artista catalana inaugura una exposició al Casal Solleric el 18 de febrer
91
Més de vint anys de projectes multidisciplinaris, travessats per les vides viscudes i arrelats als contextos on s’han realitzat. Així neix l’exposició ‘Els nostres problemes’, de l’artista catalana Mireia Sallarès. “L’exposició l’he plantejada a partir d’una sèrie de problemes, tot i que aquí estan tractats en positiu, de manera activa” explica Sallarès.
Però, quins són aquests problemes? Entre d’altres, reflexions i experiències entorn de “la responsaibilitat, el plaer i els orgasmes femenins, l’amor romàntic i l’identitari, la veritat, la migració, el treball i la raça”, enumera l’artista catalana. I preguntes que es generen a partir de projectes que ha desenvolupat durant els darrers vint anys. I que estan vinculats a la idea del pensament situat. “No són idees volades, són realitats travessades per la vida viscuda”, afegeix Sallarès.
“Els nostres problemes” retorna al present cinc projectes que varen néixer com a investigacions monogràfiques i els posa en el centre. S’hi poden trobar des de pel·lícules, textos i llibres, àudios, fotografies, objectes… Tot, en un entorn instal·latiu creat a la Planta Noble del Casal Solleric. “El públic es trobarà amb moltes sorpreses, es confrontarà amb els seus propis prejudicis. El problema no és tenir-los, és mantenir-los”, emfatitza Mireia Sallarès. Podeu plantejar-vos totes aquestes qüestions a partir del dijous, 18 de febrer, al Casal Solleric de Palma.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors