Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

És una de les operacions de compravenda més elevades fetes mai a l'illa d'Eivissa
L’agència immobiliària d’alt estànding ‘Engel und Völkers’ ha adquirit l’hotel ‘Seven Pines Resort Ibiza’ per 130 milions d’euros. És una de les operacions de compravenda més elevades fetes mai a l’illa d’Eivissa.
L’hotel, de 5 estrelles, està situat entre Platges de Comte i Cala Codolar, amb vistes a Es Vedrà. Amb una superfície de 56.000 metres quadrats, suma 185 suites de luxe. Passar-hi una nit costa fins a 300 euros de mitjana. La immobiliària ‘Engel & Völkers’, a través de la seva divisió d’inversió en hotels de luxe, l’ha adquirit per 130 milions. El subdirector de l’Escola de Turisme, Vicent Guasch, assegura que “és mal d’entendre” que s’hagi pagat aquesta elevada quantitat si es té en compte la rendibilitat de l’establiment.
Fins ara, el ‘Seven Pines Resort Ibiza’ era propietat del grup alemany ‘12.18 Investment Management’. Després d’una inversió inicial de 74 milions, va obrir les portes al 2017. Té 280 treballadors directes i una cinquantena de temporals. Aquest grup alemany continuarà amb la gestió hotelera.
Engel&Völkers destaca la important demanda de viatges de luxe tot i la pandèmia. Assegura que la temporada passada l’hotel Seven Pines va tenir una ocupació important, tot i haver augmentat els preus un 21 per cent.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval