Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La vuitena edició del Festival compta amb un total de 12 espectacles teatrals adreçats als més petits
La vuitena edició del Festival de Teatre Infantil arriba a Maó amb 12 espectacles que combinen diverses arts escèniques per apropar la cultura als més petits. Teatre, dansa, titelles, circ i passacarrers són algunes de les propostes d’enguany, que es concentraran en aquest proper cap de setmana.
Dilluns matí ha començat a les escoletes de Maó amb “Engrunes Musicals”, un taller que vol fomentar la comunicació a través de la música i estimular els més petits en un viatge per les seves emocions.
Una prèvia al plat fort del cap de setmana que omplirà espais com el carrer, la residència geriàtrica assistida, l’Hospital Mateu Orfila i el Teatre Principal de Maó.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat