Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Les Illes tenen ara gairebé la meitat d'oficines que fa una dècada
Enguany s’han tancat 49 oficines de banca a les Balears. Un exemple n’és la darrera oficina bancària que quedava a Gènova i que ara ha tancat. Aquest 2019 han desaparegut altres 8 oficines més de Bankia a Mallorca, dues d’Inca i les altres de barriades de Palma.
Un procés que afecta el conjunt del sector. La Caixa ha tancat aquest 2019, 17 oficines, la majoria a Mallorca i els sindicats preveuen que en tancaran més l’any que ve, dins el pla estratègic 2019-2021 que té en marxa l’entitat. Va arribar a tenir a la comunitat, abans de la crisi, 250 oficines. Actualment n’hi ha 150 d’operatives.
Mentrestant, la fusió entre el banc Santander i el Popular ha suposat el tancament de 22 oficines a les Illes per eliminar duplicitats. En els darrers 10 anys s’ha reduït un 40% el nombre d’oficines bancàries a la comunitat. Això ha deixat alguns indrets sense cobertura i alguns parlen d’exclusió financera. L’associació de consumidors i usuaris de les Illes lamenta que això afecta la gent gran i els més desfavorits.
Segons les darreres dades del banc d’Espanya d’aquest setembre, hi ha 673 oficines bancàries a les Illes Balears, que ara tenen gairebé la meitat d’oficines que fa una dècada.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases