Aquest projecte permet tancar el cicle del cereal a l'illa
A l’interior de la nau de la Cooperativa del Camp ja hi ha enllestit el molí fariner. Tot i que ja han fet les proves i tot funciona correctament, no començarà a funcionar fins al mes d’abril. Amb aquest molí es tanca el cicle del cereal a Formentera.
Fins a 400 kg de farina per hora pot produi aquest molí. Unes xifres que permetran, de moment, abastir tota la demanda de farina de blat de xeixa.
Aquest projecte ha suposat una inversió de prop de 80.000 euros per part de la Cooperativa del Camp de Formentera. Amb aquesta fita ja assolida, ara s’encaminen cap a nous projectes que veuran també la llum enguany, com és el cas del trull per fer oli.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval