Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Un equip d'IB3 Notícies ha visitat el taller del reconegut joier català per conèixer els seus darrers projectes
Era a principis dels anys 70 quan Enric Majoral es va instal·lar a Formentera. Va aprendre l’ofici a la Mola, i va crear la seva pròpia tècnica. Un negoci familiar que té el seu taller de referència a Barcelona, però que manté l’essència a l’illa pitiüsa, font d’inspiració de les seves joies.
Col·leccions inspirades en Formentera, la natura, les vivències del dia a dia de n’Enric i la connexió que cerca amb els seus clients. Ara treballa en el projecte ‘Creat amb’, una idea que neix de la col·laboració amb altres artistes.
La seva botiga de la Mola obre aquest divendres les portes, mentre que aquest reconegut joier continua dissenyant amb la màgia pitiüsa.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja