El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'artenenc no ha pogut acabar una prova de 265 kilòmetres amb rampes del 25%
117
Enric Mas ha abandonat el Mundial de Ciclisme sense travessar la meta. L’artenenc no ha pogut acabar una prova de 265 kilòmetres amb rampes del 25%. “He quedat buit, però l’experiència no podia ser millor”, ha declarat a IB3 Notícies.
El guanyador ha estat Alejandro Valverde, després de dues medalles de plata i tres bronze. Valverde ha passat per davant del francès Romain Bardet, el canadenc Michael Woods i l’holandès Tom Dumoulin.
“Hem plorat com a magdalenes amb ell”, ha afegit Mas.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle