Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La volta gal·la del pròxim mes de juliol serà el gran objectiu del corredor mallorquí per aquesta temporada
66
El ciclista mallorquí Enric Mas disputarà el Tour de França 2019. El corredor de l’equip Deceuninck-Quick Step serà a la sortida el pròxim 6 de juliol a Brussel·les. Allà Mas farà realitat el somni de participar a la volta ciclista més important del món.
L’equip Deceuninck-Quick Step s’ha presentat oficialment aquest migdia a Calp, Alacant i ha estat allà on el ciclista mallorquí ha confirmat que el Tour serà el seu gran objectiu aquesta temporada. Després de acabar segón a La Vuelta al 2018 ara li arriba la oportunitat per lluitar per la classificació general a la volta gal·la.
El Tour del 2019 començarà el 7 de juliol a Brussel·les (Bèlgica) i acabarà el diumenge 28 a París després d’haver-se disputat 21 etapes en tres setmanes.
La temporada d’Enric Mas, que acaba de complir 24 anys, començarà aquest pròxim mes de febrer amb la participació a la Volta a l’Algarve a Portugal i seguirà amb la disputa de la Volta a Catalunya.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició