Ciutadella vetla el Be de Sant Joan 2026
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
El ciclista mallorquí es mostra "feliç" després d'acabar segon La Vuelta només superat pel belga Remco Evenepoel
Enric Mas ha pujat aquest diumenge a Madrid al podi final de La Vuelta per tercera vegada a la seva carrera. “La sensació és molt bona”, assegura el ciclista artanenc després d’acabar segon de la general la volta espanyola. “Estic supercontent després de tot el que hem passat els darrers mesos”, explica Enric Mas, qui sembla alliberat amb aquest podi després d’haver passat unes setmanes difícils arrel de la seva discreta actuació al darrer Tour de França.
És la tercera vegada que Enric Mas acaba segon La Vuelta (2018, 2021, 2022) i sobre això diu que aquesta no és “més especial” però sí “diferent” perque “els darrers mesos han estat molt difícils”, assegura. Explica que els ha superat amb èxit gràcies al suport rebut per part de la famila, equip i professionals. “Hi ha molta feina al darrera perquè venia tocat del Tour”, sentencia el ciclista artanenc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística