Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El ciclista artanenc ha fet història. Amb un atac a 17 quilòmetres de meta ha remuntat des de la quarta posició de la general fins a la segona. Les primeres paraules d'Enric Mas han estat per als micròfons d'IB3, per recordar la família i la terra.
L’artanenc ha oferit una autèntica exhibició de cames i de cap a l’etapa reina de la Vuelta a Espanya. Enric Mas ha respost l’atac del líder, Simon Yates, a 17 quilòmetres per a l’arribada, i ha perseguit el seu somni. Les cames l’han duit a guanyar l’etapa més complicada d’aquesta volta i la seva tranquil·litat i la seva planificació de la jornada l’han conduït fins al segon lloc d’una general que té regust de triomf. 70 anys després, un balear tornarà a trepitjar el podi final de la Vuelta. Bernat Capó va fer tercer i Mas, si no hi ha res de nou, demà finalitzarà segon a Madrid.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors