Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Torna a la competició després de retirar-se a la passada edició del Tour. Mas confia a tornar a ser competitiu
Enric Mas vol tornar a gaudir de la bicicleta a la Vuelta. Per fer-ho, s’haurà d’enfrontar de nou a la por a les baixades que el bloquejaren en el passat tour de França.
L’artenenc no es rendeix, la prova més evident és que demà serà a la sortida de La Vuelta, cosa que va arribar a dubtar quan patí la covid i s’hagué de retirar del tour.
Enric Mas torna a la Vuelta, la seva competició predilecta, en què ha aconseguit dos segons llocs: un l’any 2018 i el segon l’any passat. Mas té l’objectiu de recuperar la seva millor versió, que l’apropi de nou al caixó del podi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància