Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'exposició es podrà visitar fins al 30 de juliol a l'Ajuntament Vell de Sant Francesc
Infinitum és el títol de la darrera exposició de l’artista formenterer, Enric Riera. Una mostra que reuneix una vintena d’obres realitzades en els darrers dos anys.
Tot i que les seves creacions freguen l’abstracte, Riera es considera un artista figuratiu que s’inspira en els paisatges que l’illa li ofereix. I en aquesta darrera mostra manté la identitat de l’artista, però s’hi incorporen novetats com nous colors i nous formats.
Infinitum es podrà visitar fins al 30 de juliol a la sala d’exposicions de l’Ajuntament Vell de Sant Francesc, a Formentera.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet