El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Fundació Joan March acull una conversa didàctica entre el matemàtic i el publicista Toni Segarra emmarcada dins el cicle "Creatius"
Divulgar les matemàtiques i fer-ho d’una manera didàctica i entretenguda és sempre un repte. Això és el que ha fet avui horabaixa el matemàtic Enrique Gracián a la Fundació Joan March. Ha estat a una xerrada amb el publicista Toni Segarra que s’emmarca dins un cicle titulat “Creatius”. Gracián ha recalcat la importància de les matemàtiques aplicades a tots els àmbits de la vida i fins i tot ha afirmat que són el llenguatge de la natura. El matemàtic ha reconegut, a més, que estam a un moment clau de la història, perquè hi ha una tendència que la matemàtica teòrica pugui caure a l’oblit, com va passar a l’època romana.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle